Συχνές Ερωτήσεις

1. Γιατί δεν βρίσκω τιμές στην σελίδα σας;
Η ARTEKKO είναι εταιρία χονδρικής και συνεργάζεται με άλλα καταστήματα στα οποία μπορείτε να απευθυνθείτε για τις τιμές των προϊόντων.
2. Σε ποια καταστήματα μπορώ να βρω τα προϊόντα σας;
Επισκεφτείτε την σελίδα μας ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ (κλικ εδώ) όπου θα βρείτε όλα τα συνεργαζόμενα με εμάς καταστήματα.
3. Πως μπορώ να ζητήσω ένα προϊόν σας από κάποιο κατάστημα;
Σε κάθε προϊόν που βλέπετε στη σελίδα μας υπάρχει ένας μοναδικός κωδικός (xxx-xxxx) τον οποίο μπορείτε να ζητήσετε από το εκάστοτε κατάστημα.
4. Μπορώ να βρω όλα τα προϊόντα σας στα σημεία πώλησης;
Όλα τα προϊόντα που βλέπετε στην σελίδα μας μπορείτε να τα βρείτε στα καταστήματα των συνεργατών μας. Ακόμα και κάποια τα οποία στην σελίδα μας έχουν την ένδειξη ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ μπορεί να υπάρχουν ακόμα σε ορισμένα σημεία πώλησης.
5. Δεν βρίσκω το προϊόν που με ενδιαφέρει στα σημεία πώλησης σας. Τι μπορώ να κάνω;
Βρίσκοντας το κωδικό που σας ενδιαφέρει μπορείτε να ζητήσετε από το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα να κάνει την παραγγελία για εσάς.
6. Μπορώ να παραγγείλω online από εσάς;
Μπορείτε να προμηθευτείτε προϊόντα μας από τα συνεργαζόμενα καταστήματα τα περισσότερα από τα οποία σας δίνουν την δυνατότητα να κάνετε και online παραγγελίες.
7. Θέλω να δω τα προϊόντα σας από κοντά. Μπορώ;
Μπορείτε να κλείσετε τηλεφωνικά ραντεβού εφόσον ενδιαφέρεστε για μόνιμη συνεργασία. Καλέστε μας στο +30 2310 461429.
8. Μπορώ να παραγγείλω απευθείας από εσάς εφόσον είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και κόβω τιμολόγιο;
Σαν κατάστημα χονδρικής προμηθεύουμε τα προϊόντα μας μόνο σε μόνιμους συνεργάτες. Εάν θέλετε να συνεργαστούμε παρακαλώ καλέστε μας στο +30 2310 461429.
9. Ένα προϊόν που με ενδιαφέρει δεν το βλέπω πλέον στο site. Γιατί;
Τα προϊόντα που εξαντλούνται και δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξαναφέρουμε, τα κρατάμε για ένα χρονικό διάστημα στην σελίδα μας για να μπορείτε να βρείτε τον κωδικό και να ψάξετε το σημείο πώλησης που το διαθέτει.
10. Πόσο συχνά ανανεώνετε την συλλογή με τα προϊόντα σας;
Νέα προϊόντα προστίθενται σχεδόν καθημερινά στην συλλογή μας, τα περισσότερα όμως ανανεώνονται αρχές κάθε εποχής.
11. Μπορώ να αντικαταστήσω ή να επιστρέψω ένα προϊόν;
Επικοινωνήστε με το κατάστημα στο οποίο κάνατε την αγορά και σε συνέχεια ο αρμόδιος του καταστήματος θα απευθυνθεί σε εμάς.
12. Ποιος ο λόγος να υπάρχει η επιλογή ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ εφόσον δεν μπορώ να παραγγείλω από εσάς online;
Η επιλογή αυτή σας βοηθάει να επιλέξετε όλα τα προϊόντα που σας αρέσουν και να έχετε συνολικά τους κωδικούς με τους οποίους θα τα αναζητήσετε στα σημεία πώλησης.
13. Τα προϊόντα που βλέπω στα social media υπάρχουν όλα στο site σας;
Ενδέχεται κάποια προϊόντα από αυτά που βλέπετε αναρτημένα να ανήκουν σε παλαιότερες κολεξιόν οπότε παρακαλούμε ελέγξτε την ημερομηνία δημοσίευσης. Διαφορετικά μπορεί απλά το προϊόν να εξαντλήθηκε πολύ γρήγορα.
14. Πως μπορώ να κάνω αίτηση για συνεργασία μαζί σας;
Μπορείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώνοντας την ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ (κλικ εδώ). Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε την πιθανή μας συνεργασία.
Scroll to top